Wohooo..

För jag ska på scrapmässa... Eller inte???
Jag jobbar den helgen. Så jävla typiskt.
För det första så har C och M sin fest den 28:e och för det andra så är scrapmässan den 29:e. Så imorgon ska jag ringa till chefen och be om semester den 29:e! För jag ska dit, oavsett vad.

En annan poolare ville byta helg med mig, men jag kan bara byta söndagen för annars innebär det att jag ska jobba 3 helger i rad och hur jävla roligt är det??
Nej det går inte. Men det verkade inte som om hon ville byta med mig heller. Alltså att jag tog hennes söndag och hon tog min?! Rörigt eller?
Men om någon vill byta arbetsdag med mig så ska vi komma överrens om vilken dag personen ifråga ska ta för mig direkt! Annars så jobbar jag för någon och denna någon tar till slut ingen dag för mig. Så funkar iallafall jag!!

William är sjuk?! Eller han kräktes i natt med, var tok bökig och allmänt jobbig. Så vi får se hur natten blir om det blir dagis imorgon eller inte. Men det är J som ska vabba. Inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0