Så slapp jag vabba!

11.40 , mitt i lunchen ringde dagis.. En styck magsjuk unge!
Fick ringa till J som fick köra och hämta och lämna till mormor då hon erbjöd sig. J stack tillbaka till jobbet och jag fortsatte på mitt jobb. jag hade inte kunnat lämna då jag var helt ensam i köket.
Men, jag tror icke det är magsjuka. Jag såg nämligen tandsprickning innan när jag borstade tänderna på honom. Så jag hoppas det är så.
lilla, lilla gnällspiken, har inte heller ätit något på två dagar. Jo, välling och ytterst lite banan.
Ska till bvc för en ny vägning i slutet av månaden för han har nästan totalt tappat 600 g sedan början av året.

Imorgon är jag ledig, och har äntligen bokat tid för cell provtagning, inte en dag för sent. vartenda gång jag har fått en kallelse så har jag fått förhinder.. Men nu så.

Mamma hade en vännina hemma på besök idag. Hon läste ett recept ur Hemmets veckotidning och frågade mig.. kocken om en ingridiens. Vad det var för något..
-sugar snaps?
-Ingen aning faktiskt, men det måste ju vara något med socker.
Hon utalade ordet exakt som det är skrivet, och jag uttalade det på engelska.
Syrran kom på vad det var!! Sockerärtor!!!
(syrran)- Tänk om hon gått in i affären och frågat efter det, eller in på systemet. Ha,ha..
Kanske inte roligt för er, men vi tyckte det var attans kul.

Nä, sliten som fan! Tur jag är ledig i två dagar nu!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jo det var fan skitroligt!!!!!

2009-02-11 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0