..Monobock..

=Morgonrock!!
Oavsett vad han har på sig ska han ändå envisas med att ha morgonrocken på sig. Eller som innan idag, då skulle han tvunget ha min tröja på sig. Och inte vilken tröja som helst, utan just den jag hade på mig.

Han har även fått en vana, ful eller inte. Vad vet jag? Men nu när det varit snö ute så har vi varit ute efter jobb och dagis. Sedan när vi kommit in stela som pinnar så dricker vi varm oboy, men det betyder ju inte att man ska dricka oboy vartenda gång man kommer in genom dörren=/
Men söt är han.


Och även om det är riktigt riktigt kallt ute så funkar det med glass..


När vi hade söndagsfika här var det mest en massa bus med moster, mormor och kusinerna.



När vi var hos mormor sist så var kusinerna där med och de åkte i plurret. Alla tre. Efter det så chillade de framför tv:n.


När man säger snygging till william så säger han med ett stort leende..-Nygging!
Och oftast upprepar han sig genom att säga sitt namn.. -Biam. Mest när han ska berätta att han gjort något, eller att han vill något.


Se så fina och underbara barn min syster har!!

Men ibland kan det bli såhär..


Här är killen som rockar min värld!!


Härom natten vaknade jag av en brakduns, och ett illvrål. Unge herr william hade trillat ner från sin säng. Ingen skada skedd som tur är. Han vart nog mest förvånad och rädd. Och sedan är det ju tur att vi lagt en madrass där nedanför sängen så at fallet inte ska bli så hårt om han ramlar.

Jag samlar på solbrillor i alla former och från alla länder.. idag var det dags att damma av dem, och william kände att han behövde prova dem.

Min lilla underbara älskling!!

Här är det bara ryggsäcken som saknas, annars skulle det vara en bra förstabild till..-Hej mamma. Nu ska jag till skolan för första gången!!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Sista kortet var klockrent. Supersöt kille! =)



Men du, nu får du maila. Jag blir ju alldeles nyfiken här...



Kram

2009-02-15 @ 07:55:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sofi

OJ!! Han ser ut som en treåring på sista bilden...minst!

2009-02-15 @ 19:53:11
Postat av: Renée

Vad stor William har blivit & guuud vad lik han är Elvira på den sista bilden! Kram:)

2009-02-17 @ 21:04:05
URL: http://theilzzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Maja har oxå trillat av sängen. Dom blir nog mest förvånade. Så stor William blivit, tiden springer iväg minsann. Kram

2009-02-18 @ 12:11:50
Postat av: Cilla

Schyrre moster W har som räcker finger....hum... ;)

2009-02-18 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0