Kräkmonstret..

Imorse knackade det på dörren. Kräkmonstret hade bestämt träff med william tydligen..
Snopet att jag inget visste.
Första gången kräkte han ner mormors kök, andra gången kräkte han faktiskt ståendes över toaletten med min hjälp!!
Sedan deckade han i sängen..

Ugglebadet är ett bad i perstorp. Typ mini, mini, mini aqua qul!!
(svar på sandras fråga)
Men det blir inget eftersom William är sjuk.. Suck. Alltid när vi planerar så blir han kass.

Jag är ju poolvikarie.. vilket innebär att jag går på fast schema men vet inte vart jag hamnar från dag till dag. De ringer mig på morgonen och då ska jag infinna mig på den arbetspöatsen hon säger vid utsatt tid. Lite meck är det faktiskt. Jag måste varje morgon ringa till dagis och meddela att nu lämnar jag honom den och den tiden, och jag ringer vid lunch och meddelar när jag hämtar honom eftersom jag kan hamna på 4 olika arbetsplatser på en dag och vet aldrig när jag jag slutar.. Knäppt va??

Ja, och matakuten hette det med bert karlsson. Men i ängelholm är det ju inte riktigt så.. Här är vi rediga människor som kastar allt som hamnar på fel ställe. Iallafall jag, sedan vet jag ju inte vad de andra håriga damerna gör av sina tappade saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0