Kaos i huset.

Vi håller på att koppla in jordvärmen. Synen som mötte mig och william(eller han sov så han såg inget) när vi kom hem var KAOS.
Och jag gillar inte kaos. In med skorna, ut med skorna, leiga skor, kaffekoppar här, saker där, verktyg i den ena hörnam efter den andra.
Om jag skulle ha någon hemma hos mig för att fixa sådant. Då hade jag baske mig röjt undan för att arbetaren skulle få det lätt och för att jag skulle slippa dubbelt arbete sen, men nej då. Inte min Jimmy. Vi rör bara runt sakerna, går över kläderna som ligger i badrummet på golvet, med leriga skor.
Men, det är han som fyllt år idag, och det är han som ska städa. Inte jag!!!
För det är inte mina födelsedagsgäster. Jag är nämligen jävligt trött på att plocka skit nu för tiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0