Helgen.. ja den helgen..

Den gick i ett nafs. Jag kände inte ens att det var helg!
Jag har nämligen jobbat hela långa helgen. I lördags gick jag på 07. Och gick av 16. Hem och fixade till mig, åkte hem till svärisarna, åt mat, och satte mig i bilen med en trött william som somnade 18.10. Så han fick sova då, för jag ville inte väcka honom när vi kom hem.
Söndag gick jag på 9.17 och gick av 18. Så denna helgen fick jag tillbringa 2½ timme med william.
Och ska snart iväg igen.. jag ska även denna dagen vara på williams dagis.. *grrr* Men det ska väl gå. Sedan ska jag till ett annat ställe och baka.
Men sedan är jag och william lediga imorgon..Jippie.
Jobbar sedan onsdag/torsdag och därefter jobbar jag inte förrens måndag..
Ordbajs!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur går det med att börja plugga då???

2009-02-02 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0