Vilken helg!!

Jag är slut. Finisch. Finito!!
mamma hade 55 års-fest i går. Jag har varit hos mamma sedan i onsdagskväll för att hjälpa till med allt arbete som krävs för en fest med 54 personer.
Men det vart bra allt, eller bättre än bra. God mat och trevligt sällskap trots att jag och syrran mest sprang runt och fixade för att mamma skulle slippa. 
Snart Cypern. En välbehövlig paus från livet här hemma tycker hela familjen.

Mest jag tror jag.. Jag mår som en kratta. Jag har en foglossning som heter duga. Och önskar att den ska försvinna precis just nu.
Och den märks väldigt när jag jobbar. Jag har förvisso bra arbetsskor, men jag står på cement/klinkersgolv hela tiden. 
Och jag försöker stå med båda benen jämnt och allt man ska göra för att unvika diverse krämpor.

Var med syrran på Väla innan. Vi vart barnfria båda två. Vilken dröm. Inhandlade ett par jättehäftiga twistedjeans till William och en ny tröja. Present till Wilma och ett par mammabyxor till mig i mjukismaterial.
När jag stod där inne i provrummet stannade tiden liksom. Jag klappade ömt min mage och njöt. Jag har inte hunnit tänka eller känna efter denna graviditeten. Tiden bara rusar iväg och jag har fullt upp med william.
Tänk att halva tiden redan gått.
Tänkte starta en ny blogg i samband med nästa bebis. hela familjen ska vara involverade i den. Och det ska uppdateras både mer och roligare saker än i denna trista bloggen. just nu har jag ingen ork!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0