Ska bara gnälla lite!!

Idag är ingen bra dag.. eller det har det inte varit på ett par dagar! Jimmy är iväg.. och har varit iväg många kvällar/helger och "fixat" med sin tönt bil. Visst jag sa att det var ok.. men inte fan sa jag att det är ok att komma hem 3 på natten, upp 6 och jobba.. Jag och william då??
Blir så arg på mig själv att jag "godkände" att han skulle få meka. Visst, det är han stora intresse. men han skulle väl kunna dela uipp det under året istället för att köra stenhårt 3 veckor.. dag och natt. Och helt plötsligt står jag där med en trotsig 2 åring och ett hem som håller på att förfalla...
Åhh my gad!!!!
Jag längtar till jag ska på spa. Då ska han få betala dyrt för jag ska ta de dyraste behandlingarna jag kan hitta!
Jag längtar efter en sovmorgon med.
jag längtar efter min bebis och williams syskon med. För jag vet att jag har halva tiden kvar, men pröva du att ha åderbråck mellan benen.. då skulle du inte heller vilja vara gravid längre.

Åhh. Färdiggnällt för idag!

Kommentarer
Postat av: emma

få säga grattis tillökingen va roligt eller hoppas du mår bra kreamemma

2009-08-15 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0