Jag behövde skälla!!

När min älskade sambo kom hem sa jag att jag behövde skälla på honom. Och det gjorde jag. Med råge!!
Jag mår bra nu iallafall. Men han tyckte inte det var kul alls. Men jag förvarnade ju honom iallafall.. Inte alla som gör det.
Det hela slutade med att jag pussade william hejdå, tog min bil och körde runt i skogen, på skumma vägar, vid sjöar och sånt! Jag hamnade vid västersjön!!! Stoppade in en snus och njöt av tystnaden! Mitt enda sällskap var min fina underbara kamera!


Tänkte bjussa på lite fler bilder..





På återseende.

Kommentarer
Postat av: Sofi

DU mår bra ja, men gör Jimmy det också?

2009-04-24 @ 09:56:50
Postat av: Jessika

Härligt att gapa av sig ibland! =)

2009-04-24 @ 21:21:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Renée

Guuud vad lik William e Elvira på den första bilden! Hoppas allt är bra med er! Kram//

2009-04-26 @ 18:25:16
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0