Åhhh vad kul det ska bli att jobba hela påsken!!

Ja det är sant. Eller inte.. Det ska bli otroligt kul när lönen kommer iallafall.
För visso jobbar jag inte längre än till 16.15. Om ingen som har stängning på någon av enheterna blir sjuk vill säga. Men med min otur så hamnar jag säkerligen ute på viktoriagården, och de har öppet till 18. Skitsamma.
Vissa saker med påsken skulle jag ändå kunna leva utan.

Innan idag lyssnade jag på christer på P3. De pratade om blottare. Då kom jag att tänka på en händelse som inträffade mig för en sisådär 8 år sedan. Jag och tjejerna var på väg hem från stan efter en fika, vi stod utanför knutpunkten och rökade medans vi väntade på tåget.. Då kommer det fram en väldigt läskig påtänd knarkare/uteliggare av annan ras. Han frågade mig ifall jag ville ligga med honom uppe på vinden(knutpunkten) om han fick en cigarett av mig. Givetvis sa jag nej.
Inte nog med det.. ett par veckor senare stötte vi ihop med honom igen. Denna gången i stadsparken. Vi satt/låg och pluggade. Käkade kex, rökte och drack cola. Och då dyker denna mannen upp från ingenstans och slår sig ner vid oss, tar upp en pinne, gnagar lite på den, byter sedan ut pinnen mot ett kex, som han dessutom tog från oss utan att ens fråga. Efter många om och men gick han vidare för att irritera någon annan.
Efter den händelsen fick vi vet att han satt sig hos ett annat gäng och onanerat framför dem. Läskig människa det där.


Idag var vi på godisflyget. Vi skulle handla godis, men vi behövde inte betala våra tre kilo godis, för ägaren sa att vi kunde gå ut, för ingen såg ändå att vi gick ut med påsen..


Kommentarer
Postat av: Sofi

Slapp ni betala? Eller han slängde ut er utan att se att ni hade plockat godis? Jag trög? Inte fatta?

2009-04-10 @ 08:32:55
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Nina

Men Kia! Har du blivit snattare på äldre dar? Det är du och Winona :D

Glad Påsk!

2009-04-10 @ 19:23:12
URL: http://metrobloggen.se/finanina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0