2 avklarade, 2 kvar!!

Alltså jobbedagar.. Inte för att jag ska sluta jobba, utan för att påsken är över!!! Alltså på jobb. Sjukt bra betalt men sjukt mycket skalade ägg och sill med?! Hängde ni med?
Och alla pengar jag tjänar, de e goa de! Men all tid jag missar med william är inte kul.
Han har tillbringat natten hos moster och co. Jag har jobbat och han har haft det så bra. Tror jag? Undra ifall han har saknat mig? Hoppas det. Snart kommer han...
Jag sitter ju hos mamma nu och väntar, väntar, väntar på mitt lilla troll!! Älskade unge!!!!! Så jag ska äta påskmat igen. Jag åt det till lunch för 4 timmar sen.. Så jag ska feta mig mer än vad jag gör i normala fall. Feta, feta och åter feta!!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0