Working hard!

Imorgon ska jag jobba, oavsett hosta eller ej..
Och inatt ska jag få sova. Jag får i princip själv välja när jag ska börja imorgon. Jag väljer 06.30 för då slutar jag redan 13.30 vilket resulterar att jag har massor av kvalitetstid med min älskade William. Imorgon ska vi leka. Kanske till och med baka?!
Idag har jag varit så jävla arg och irriterad. Vet inte varför egentligen.. eller jo. Kanske.. Just nu ser inte våran ekonomi så ljus ut. Jag vet givetvis att det blir bättre, men just nu känns det kass!
Skitsamma, bättre tider väntas, och den som väntar på något gott väntar inte för länge heter det väl??
Sitter och gluttar på Idol, halvsover, hostar ihjäl mig, surfar och snusar!!! Mmmm.

Piss out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0