The Real World.

The Real World för mig innebär:
*Frukost på samma tider varje morgon.
*Nattning på exakt samma sätt och exakt samma tider varje dag.
*Klockan ringer exakt samma tid varje vardag.
*Massa pengar på lönekontot varje månad den 25:e.
*Snälla barn alltid.
*Jättebilliga bensin räkningar alltid.
*Alltid jättefullt med smarrigheter i kyl och frys..

Nja, lite av vad jag vill..

Iallafall så hade vi piratfest här hemma i helgen.. och det var störtkul.. Så igen..litebilder.




Sist men inte minst. Min egen lilla pirat.
Min lilla pirat so börjat inskolningen på dagis.. Och det går bra.. så om en vecka börjar han på riktigt..

Kommentarer
Postat av: Renée

Snygga ni va!!

2008-09-02 @ 22:12:50
URL: http://thenilzzon.blogg.se/
Postat av: Zofi

Trevligt, trevligt... Trist att man inte var där.... (Hoppsan jag var visst inte bjuden ;-) )

2008-09-03 @ 17:21:54
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0