Pissa på katten..

Jag kan också beat box!!
Idag var jag på det "ökända ryska fängelset", och döm av min förvåning att det var ok. Ordinarie personal var inne och jobbade och jag kände mig någerlunda trygg, men fortfarande vill jag vara på en skola. Vilket jag egentligen inte riktigt kan bestämma själv. Jag ska prata med min chef imorgon, och om det är så att jag bara ska ha detta vikariatet tills årsskiftet för att sedan få vara på en skola eller förskola kan jag tänka mig att ta tjänsten, men jag tänker inte förbli kvar i på ett servisboende. Där med basta.
Igår var jag på scrapkväll.. därmed egentid.
Och hoppsan vad jag saknat detta. Tills nästa gång ska jag ha med fotografier på william som jag kan använda mig av..
Och på aöndag är det scrapmässa och gissa om jag ska dit med min stora tomma plånbok. Yes.. så jag ska bara handla lite.

Jag har två sjuklingar här hemma, den ena är sämre i magen än den andra. Men där finns bara en som gnäller massvis. Och det är inte den lilla.
Jag ringde hem efter jobbet eftersom hemmet hade ringt mig..
Det lät såhär..
-Åhh när kommer du hem, jag mår skitkass och W är så pipig. Jag kan inte ens sätta ner honom och han ville inte ha sin mat och jag fick typ äta min mat kall.
Japps, så är det. Jag har varit hema med W i 13 månader och jag kan räkna mina varma måltider på en hand. Och jag har mått jävligt kass när jag har varit själv med W. Bit ihop helt enkelt. Thats the shit!!
Krya på er älsklingar. I love You!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0