När är det min tur??

Alltså.. jag är hemma för att jag är sjuk som jag nämnde i tidigare inlägg.
Sambon kommer hem från jobb och säger...
-Åhh, jag har sån jävla huvudvärk och måste typ lägga mig på soffan.
Jag:
-Mmmm(poängterar att jag har 39 graders feber, har william och behöver vila, står och lagar mat och en liten william hänger mig i benen)

-Åhh, min mage är alldeles suggig, måste vara något jag ätit! Trist att jag ska må såhär.. (tänker efter) Eller att någon av oss ska må såhär.
Jag:
-Mmmm..

Men herregud, sluta självömka! Jag blir skitirriterad, för jag gnäller inte när jag är sjuk. Har man en gång sagt att man har ont i huvudet så vet jag det även om man säger det 7:e gången med. Får man inte vara dålig här hemma utan att någon annan ska vara sämre.. Åhh.. Jag är skitarg. Kanske en skitsak i mångas öron, men åhh..

Skitsamma nu..

Jävlahelvetstsskitmögfan!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Jag förstår vad du menar. Är jag sjuk får jag fixa allt, är Timmy sjuk låser han in sig i sovrummet typ. Ynkligt!

2008-09-29 @ 22:20:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: kia

Tack Jessika för att jag inte är ensam.

2008-09-30 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0