Mässa, mässa, mässa..

Igår var jag på scrapmässa på sjöcrona. Mycket givande.. och jag fick så mycket nya ideer. Bland annat till årets julkort som jag redan igår började producera. Och överlycklig var jag eftersom min kära sambo gav mig "en tidig julklapp", en quickutztång.. Det kallar jag kärlek.
Mådde som en prinsessa igår när jag la mig och vaknade halv 2 inatt och mådde inte alls som en prinsessa, näsan var täppt, jag var frusen och hade feber. Mår dock lite bättre idag, men inte hundra. Är hemma från jobb idag och ska vara hemma imorgon med. Sedan jobbar jag fem dagar i rad.
Doch är inte J lika förtjust att jag jobbar hela helgen
-Du hade väl inte behövt säga ja tillbåda dagarna?
Men i service köken så är det så helt enkelt. Jag förbereder för lördag och söndag och därför måste även jag vara där och fixa maten..
Men jag hade ju kunnat säga nej med, men då hade vi förlorat alldeles för mycket på det..

What ever. Finns värre saker i världen än att inte få bygga garage eller att få slappa eller att få festa, eller vad som. Jag ska iallafall jobba.

William vill också renovera hallen..
Nya gömstället, gärna med stängd dörr..
Lördags mys hos syrran och kidsen.


Nä, nu ska sjuklingen vila, sen ska jag hämta fisen på dagis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0