Kors i taket!!

Igår när jag var å väg till jobb bestämde jag mig för att ringa tilldagis efter lunch och höra hur det gick med den matvägrande William. Tro det eller ej, han hade minsann ätit en halv portion mousakka. Tror ni jag blev glad eller? Överlycklig!!
Nu vet vi ju att det iallafall går framåt. Och på måndag ökar vi tiden till 8-14. Sedan veckan efter blir det ful tid. Vilket härligt dagis han hamnat på och vilka härligt goa fröknar han har! Där kommer han garanterat att trivas resten av sin dagisvistelse. Ja, det blir ju förstås tills han börjar skolan!

Vi har från och med igår infört fredagsmys i huset, då william verkligen ska få känna att nu är det helg. Nu ska vi koppla av. Så varje fredag blir det extra god mat och ostbågar och merdricka. Och att få vara vaken en längre stund än annars!!
Mysfaktor 100, absolut. Det tyckte nog William med.
Och det såg ut såhär!!


Ska snart till väla med familjen och inhandla lit höstkläder till william. Har hittat nya asfräcka retrokläder. Och en flanellpyjamas till honom med för här hemma är det skitkallt! Vi hade 4 grader där ute imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0