Idag hände det..

..som inte fick hända.
I snart  1 halvår har jag tjatat om grind i trappen, både uppe och nere. Först kom den där uppe och givetvis var jag glad för det. Och idag kom den där nere.. Men det var efter det att William trillat ner från halva trappan, slagit i kinden och fått ett jättefult blåmärke, blivit tokchockad och gråtit.
Åhh, jag blir så arg och ledsen och besviken över att det ska ta så lånt tid. Jovisst, det kanske var billigare att bygga en grind själv än att köpa en. Förvisso tog det 100 kronor från oss, 30 mil tur och retur och typ 70 liter bensin från vår mack. Så NÄÄÄÄ.. det var fan inte billigare!!
Stackars min gullunge. Så just nu mår jag skitkass, för jag känner mig som världens sämsta mamma. Hade jag tjatat mer, och inte gett mig angående grinden tidigare så hade det aldrig hänt. Skittolle!!


Älskade Underbara..




Idag har jag börjat jobba.. och lönen..hmm, ja jag är riktigt nöjd!!

Adiod Amigos!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Usch vad obehagligt!! Men tur att de gick så bra iallafall... E de blåmärkena man ser på korten eller har William gått lös i din sminkväska? ;-)

2008-09-08 @ 21:58:44
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: kia

Jessica: Det är kusin wilma som har gått loss med sin sminkväska..

2008-09-09 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0