Drömmar..

..dock ej kakor utan mardrömmar..
Igår natt vaknade jag av att jag grät floder. I drömmen var det så att min mamma hade blivit blind. Det var så verkligt och hemskt. Och jag mår så kass när jag tänker på det. Inatt var det dags igen. Vaknade av att jag grät floder och kallsvettades. I drömmen hade E fått cancer och gick bort ganska snabbt, och det är så att jag måste berätta mina drömmar när de är så hemska..
Usch, jag hatar mardrömmar.
Nu är William på dagis och de har inte ringt från jobbet än. Så det är planerat att han ska vara där 8-16 för första gången, och jag har så dåligt samvete för att de inte ringt än, jag vill ju inte att han ska vara där heldag när jag är hemma, men troligtvis ska jag ju jobba helg och då är detta min lediga dag. Men eftersom det gick så trögt med inskolningen och vi bestämt denna veckan sedan länge så vill jag inte avbryta det. Så ringer de inte så ska jag vara effektiv som in i. Fixa iordning hallen här hemma. Måla den..

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0