det går framåt..

Alltså med dagis.. Grejen är den att vi har haft en skitjobbig inskolning med william. För det första har han börjat gråta vartenda gång vi har parkerat bilen på parkeringen, för det andra så har han brytit ihop när vi lämnat honom, för det tredje har han matvägrat hela dagen på dagis(det gör han fortfarande), för det fjärde så har han bara velat sitta i sin vagn med napp o hund och titta på de andra barnen.
Men, men, men idag lekte han med de andra barnen, var med på sångstunden, gungade.. men åt tyvärr inte. Han äter som ett djur när han kommer hem och sedan vill han inte äta mer på hela dagen/kvällen merän välling på kvällen. Lilla gubben. Hoppas det går ännu bättre. Imorgon ska jag lämna honom för jag börjar inte förrens 12. Och slutar runt fem.


Jag trivs med mitt nya jobb. Och mina kolleger trivs nog med mig med=). Mest gfamla tanter som tjatrar, så det passar mig utmärkt. Och chefen vill göra mig till en eftertraktad vikarie innan jag ska inta min riktiga position..Än så länge går jag mest som vikarie och brevid, men imorgön har jag ett stort uppdrag som en vanlig mattant inte brukar göra. Jag ska typ förberedda inför en tillställning i helgen och så ska jag köra bil!! Låter spännande!!


Hardworking Mom..
Och jag är fortfarande jävligt nöjd med min lön!

Piss out.


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Åh vad jobbigt att lämna en ledsen kille... =( Alwin äter heller inget på dagis... Men e vrölhungrig när han kommer hem...

2008-09-11 @ 20:37:19
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0