Uppgraderad!!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Kanske egentligen låter skittöntigt i andras öron, me i mina låter det skitbra!!
Igår var jag och vikarierade på ett ställe där i princip alla ordinarie var hemma p.g.a sjukdom. Vilket innebar att jag egentligen fick rätt myckt ansvar tillsammans med den andra kokerskan.. Kanske lite svårt när man inte hittar något, men vi lckades göra stans godaste fisksoppa och fick massor av beröm för den. Både av pensionärer, personal och chefer(ja, okej cheferna är personal de med).. men allafall. Idag ringde Högsta Hönset upp mig på jobb och överröste mig med beröm och allt möjligt!! Och jag blev så glad. Blev även erbjuden en husmors tjänts. Förstår ni hur många som jobbar inom mat i kommunen som vill åt en sådan tjänst?? Kanske det är så att jag gör ett väldigt bra jobb ifrån mig och att de tar mig på allvar och att de tittar i mina papper??
Det innebär ju mer i lön och bättre arbetstider, givetvis bara vardagar.. Härligt. Eventuellt en uppehållstjänst med. Men än är inget spikat och givetvis kan det ändras. Jag deppar ju inte om det inte går igenom..

Ja,ja.. nu ska jag sova för jag ska jobba imorgon och förhoppningsvis är denna envisa förkyldningen över..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va roligt!

Hoppas du får det!

2008-10-03 @ 22:30:44
Postat av: Sofi

Skitkul!!

2008-10-04 @ 09:00:05
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till! vad kul

2008-10-05 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0