Tomtar och troll.

Om ca 2 månader är det jul i huset..
Jag längtar. William han förstår ju så mycket mer än förra julen. Då var det mest intressant att käka papper och snöre och helst av allt ville han inte sova när det var sovtid. Men i år kommer tomten två dagar i rad, det kommer bli massor av julklappar, massor av julmat och framför allt massor av mys med ljus, kanel och vaniljdoft och allt som hör till. I Like!!
Och det ska pyntas jättefint här hemma redan den 1:a advent..
Men sen vart vi ska vara på julafton är en annan femma!
Ingen som vet, ingen som vet. Mer än att julafton ska firas med nära och kära och kalle anka.

Jag fick ju min första lön från jobb nu.. äntligen. Men den försvann lika fort som den kom.. Räkningar och shopping. Givetvis!!

So Long mina tomtenissar!

Kommentarer
Postat av: Renée

God Oktober!, snart November! D e mysigt me jul...massa mat!!!! ha ha:)

2008-10-28 @ 10:34:59
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0