Snart är jag en riktig Polare!!

Kan ni förstå att jag fortfarande har så jävla ont!!!


Blåsen fullkomligt exploderade när jag vek tvätt! Hujeda mig vad mycket skit som kom ut!
I vilket fall som helst är det otroligt jobbigt att där är ett stort öppet sår som inte ens hinner läka. Visst, jag arbetar med handskar i köket annars hade jag inte fått vara där. Men när jag plockar av mig handsken så har det blivit så otroligt mycket kondens att fingret liknar ett russin.. Skit i mitt finger nu!

Idag skrev jag på nya avtal med The Big Boss!

Tydligen så har jag asbra lön för det är ett jäkla hysch hysch med min lön. Den får absolut inte disskuteras med någon, förrutom med den som har bestämt att jag ska ha så bra lön.
Iallafall skrev jag på avtalet, vilket ger mig tjänst tills den siste augusti 09. Därefter ska jag skriva nytt avtal, har egentligen ingen koll på vart det blir. Jag har ju ett roligt jobb ju.. Så mycket vet jag.
Så jag jobbar alltså 85%, i de procenten är jag både ekonombiträde och kokerska.
Som kokerska får jag typ mycket bättre lön än ekonomibiträde.. och jag är mest kokerska. Toppen..
Så.. den 9/1 09 blir jag en Polare. Det finns bara 4 polare i kommunen, de florerar överallt och ingenstans vilket ger en 1000:- tilläg i månaden, för det är svinjobbigt att vara polare, men inte så jobbigt att det är kass..
Fan vad jag svamlar. En polare är en bra polare iallafall.
Och The Big Boss överöste mig med bra kritik idag!!
Hon struntade i om hon gjorde si och så med mig, alltså, gav mig det bästa som alla vill ha för hon ska ändå sluta. Tackar=) Så lönen kan ingen ta ifrån mig.
Slutsvamlat om saker ingen ändå förstår..
Jobb imorgon, sedan helg. Den ska tillbringas hos moren eftersom J ska till Jönköping i helgen. Och att sova här hemma själv i skogen ligger långt ner på min lista. Speciellt när det kör runt en massa polacker i trakterna och "letar" skrot. Och ni som varit hemma hos oss vet ju att min J är en riktig skrotsamlare!
-Det kan ju vara bra att ha!
Tro mig, inget är bra att ha.
Sen på lördag ska jag partaja med syrran, hon fyllde år för ett tag sedan så det är middag och utgång. Mamma har william då... så jag kan få sova ut!

Bla..bla..bla...


William a.k.a The Huligan

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jaså du ska med ut och svira! JIPPI!!!

2008-10-23 @ 21:02:08
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter kul, men jobbigt...pust, vad jobbigt det är att vara så gammal som jag...

2008-10-24 @ 10:34:41
Postat av: Sandra

ajaj, ditt finger ser ut att göra ont. Kan du inte lägga om det på något sätt så det får läka i fred?

Vad har du i lön då, nyfiken?

2008-10-27 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0