Shopping för hela slanten.. nästan iallafall.

Idag bar det av till Väla. J skulle inhandla en antenn och lite tillbehör.
Bra tyckte jag, för då kunde jag inhandla ett par nya stövlar och lite scrapgrejjor från story house. Gött. Och allt william fick idag var en glass. Stackars påg som blev utan kläder. Men, men, men.. Jag hittade toksnygga kläder till honom på Po.P..
Gissa om han önskar sig presentkort därifrån i julklapp. Både från mammas och pappas sida=)
Eftersom jag är så svinigt kräsen med kläder till William så får INGEN förrutom jag inhandla kläder till honom. Ska det göras från någon annan ska jag granska dem först.Väldigt noga. Ska inte vara vad för något som helst.

Jag har fortfarande så ont i mitt stackars finger.. usch!


Tur att en viss Foxy Lady jobbar på scorett så att jag kunde köpa dessa med personalrabatt.
Dock är det faktiskt de dyraste skorna jag någonsin köpt och de kosdae mig 809 kronor.


Åhh, jag vill scraapa nu..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0