Ont det gör ont det gör ont!!!

Tro mig när jag säger att detta gör ont!!


Jag har världens absolut största blåsa på mitt långfinger. Idag ångade jag pek,lång och ringfinger. Stackars lång som får stå ut med en sådan rälig blåsa. Det gör iallafall jävulusiskt ont och jag vill inte sticka hål på den för då gör det ännu ondare.

Håller just nu att sortera våran tvätt. Och gissa om det är ett högt berg.. Ett väldigt högt berg!!

Jag har överlevt det innan och jag överlever säkert nu med. Om inte så vill jag att alla mina tillgångar tillfaller min son William.

Piss Fucke????

Kommentarer
Postat av: Sofi

SHIT maj gadd så stor den är... Det är typ ett extra finger som växer ut.. eller nåt!?

2008-10-21 @ 21:19:06
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: nicolesochbebismamma.blogg.se

kia du måste ta hål på den så det läks hih den va stor kram emma hälsa wille ifrån nicole

2008-10-22 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0