Min gubbe..

..och min gubbes VISA kort har varit bästa polare idag. Vi har nämligen varit i Ullared på GeKås och gjort av med svinigt mycket pengar.. riktigt mycket pengar. Mohaaaa.. Tillräckligt mycket för att knäcka vår budget. Men inte fan sörjer jag. Efter regn kommer sol.. Inte sant!
Men inte var vi ensamma. Min kära J var givetvis med.. tillsammans med fyra pratglada kärringar mellan 26 och 54. Han njöt för fulla muggar. Och såg riktigt bekväm ut. Jag med för den delen..
William dumpade vi med C&S. Tusen tack för att ni ställde upp idag. Vi är så tacksamma.

Well, well. Vi handlade iallafall Tokmycket. En hel del kläder. Mest till William och lite till mig och J. Faktisk så inhandlade jag endast fyra plagg till mig själv, underkläder, strumpor, jacka och termobyxor.
Sedan var det mest till William, och hemmet. Givetvis. Nya gardiner, sängkläder och annat smått som behövs nu inför jultider.


5000 spänn fattigare och jag ska inte handla mer på väldigt länge. Inte förrens nästa vecka iallafall..

Vi kom hem med ett jättefint leksaksbowlingset som absolut skulle göra william minst lika glad som mamma och pappa.. Vad tror ni william gjorde? Han struntade helt och hållet i bowlingen, kastade sig över städmoppen och började febrilt(heter det så?) städa.. samtidigt som han utbrister med stora smajlet -Täda! Täda! Täda!


Sov gott! Det ska iallafall jag göra!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Underbart med Ullaredshopping! Jag var där för två veckor sen men vill dit igen nu! Vart bor ni förresten? Kram

2008-10-21 @ 13:27:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0