Idag är ju livet lite lättare..

Faktiskt så har jag en rätt ok dag. Gick bra att jobba även om klockan väckte mig 04.45 imorse..*suck*
Och det kommer den göra imorgon.
J har fått nytt jobb så det blir rutindagar för william på dagis. Bra tycker jag. Bara mina arbetstider som inte ser likadana ut från dag till dag.

Jag tycker det är så underbart att hämta william på dagis när han kastar det han har i handen och springer mot min famn, pussar mig och säger hejdå och vinkar till personalen. Allt detta innan jag ens hunnit säga hej til dem.
Det är så himla kul med honom nu. Han lär sig massor, förvånar en, fixar och donar.
Mammas lilla hjärta.

Idag, eller snart kommer det en mupp som ska kolla på vår mega bauta dyra volvo. Hoppas han köper den. Då blir jag jävligt lycklig ska jag tala om!!!
Det innebär mer pengar i månaden.. (eller mer pengar på klädkontot för min del).
Jag kan inte påstå att jag har något speciellt intressant att berätta om idag.. för det har jag inte.
Kanske ikväll eller nåt!!
Eller Jo. Igår fick vi en sprillans nya mini videokamera.. Sug på den då. Har man inte själv råd, ja då får någon annan ha råd till en. Tack mamma och lasse!!!

By the way så åkte min mamma till Turkiet idag och jag är duktigt avis!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ingen dålig gåva, det är super kul att kunna filma. Vi har oxå en filmkamera har filmat Maja sedan födseln,kul. Turkiet sååå sköönt det hade jag inte tackat nej till. Hoppas på en resa i framtiden.

2008-10-02 @ 09:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0