Holy crap!!

Vilken natt!! Eller egentligen ska jag inte klaga för det finns de föräldrar som har det mycket värre än vad vi haft inatt. För visso sov pluttas till 4 då han ville ha välling, men det han fick tyckte han inte var tillräckligt utan det blev ett herrans liv istället. Ner och göra mer... Efter många snurrningar, klättringar och diverse lekar i sängen somnade han till slut. Och gissa vem som är mest trött idag?? Jo, jag är jävligt trött. Men jag får sovmorgon imorgon.. Iallafall till 8. Sedan drar vi till Ullared. Hoppas jag hittar toaletter på vägen för det kör på ganska rejällt. Och min handlelista är ganska rejäll den med. Jag ska shoppa massor till mig själv och till William. Sedan vad gubben ska shoppa är hans buisness. Kanske kan överväga att vara smakråd iallafall..

Ska iväg till svärisarna när J kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0