Ett skepp kommer lastat..

..med en sjukling.
Än är jag inte frisk.
Åkte på bihålsinflamation. Har tydligen gått med det i tre veckor. Men när jag inte stod ut med huvudvärken längre blev det akuten. Och jag mitt nöt tänker ju alltid en massa knasiga tankar.. Tänk om det är något allvarligt??
Tur för mig att det inte var det.. lite kåvepenin, nässpray och slemlösande skulle ju göra susen. Eller hur??
Eller var det fel? Nä istället satte magen igång, det var "ränneskit", kräk och diverse.. inte fasiken får jag stå i köket på mitt nya jobb och laga mat då. Hur mycket jag än gärna vill=(
Är det då vanlig maginfluensa eller är det biverkningar av pencilinkuren?? Ja, vad vet jag!!

På söndag ska jag iallafall vara frisk för då ska jag till Ullared och shoppa loss. Inte dock för mina pengar eftersom jag har en snorrik karl så använder jag hans pengar istället.
För det heter väl(ur kvinnans mun;) -Allt ditt är mitt, och allt mitt ger du fan i!!
Skämt o sido. Vi har gemensam ekonomi. Bara det att jag har en månads innestående, så min första efterlängtade lön trillar in på kontot den 25:e.
William ska få tillbringa dagen med C&S. Tusen tack för att ni ställer upp. Min kära moder kan ju inte ha honom för hon ska ju följa med.
Och att ta med mig William till Ullared skulle ju vara självmord.
Antingen skulle hn springa ut ur affären med saker som larmar när han går ut genom ingången, skrika som fan, riva stället eller bara vara jobbig.
Nä, Ullared borde vara barnförbjudet helt och hållet. Begriper mig inte på föräldrar som tar med sina barn dit. Och går där en hel jävla dag!!
Även om ungen i fråga är lugn och sitter fint i vagnen.. hur kul tror föräldern att ungen har.
Undantag: Nyfödda bebisar som ammas och endast sover. Ok!
Fast då finns ju risken för RS virus. Och William fick ju det för att hans mamma så gärna ville till Väla, eller när vi var och hälsade på mojjan och alla gamla på hemmet skulle glo ögonen ur sig eftersom han är så bedårande söt!!

Nå väl. Jag bjuder på lite bilder!!



What the fuck..? En bild gick iallafall in. Kanske fler ikväll. Jag hade ju massor av bilder att lägga in!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0