Ack, ack, ack..

Mitt huvud innehåller mest snor för tillfället och väger bly, det dunkar och jag ser blixtrar.
Men tappra jag har trots det jobbat min sjätte dag i dag. Så imorgon ska jag vara ledig för att min chef tyckte att jag ska vila upp mig.
Sedan jobbar jag tre, ledig två och därefter kommer det rulla på. Jag ska nämligen gå på ett vikariat tills den siste, samtidigt som jag ska lära mig "chefsrollen" i köket som jag ska hoppa på den förste och stanna på obestämd tid.
För min del...RUTINER!!! Me Like Alot!!
7.45-15.00 varje dag. Snacka om bra tid för William på dagis.

För en tid sedan köpte vi en ny häll på fyndet på IKEA. Idag kokade jag potatis på den för första gången någonsin.. och gissa vad som hände? Den typ exploderade.. Hela hällen sprack. Det sägs att man inte kan byta/reklamera saker på fyndet. Men hallå.. 4000 spänn i sjön? Om inte.. då får man reklamera det hos Whirpool som tillverkar den ju.. Eller? Hjälp mig!?

Eftersom jag är Madatant så ska kvällen spenderas med matakuten. Inte fan har de skolor jag varit på haft så kass mat som det verkar ha på de skolor de har filmat på.. QUE??

Kommentarer
Postat av: Martina





tex. du sätter ner i pris en sko som har en reva i skinnet.kund köper och medelas att hon inte får reklamera pga revan i skinnet. men om skon skulle gå sönder i dragkedjan då får hon rekl. för priset var nedsatt för tt det var reva i skinnet. Hoppas du fattar.Men dom ska ta din reklamtion, hota annars med att du tar kontakt med reklamtionsnämnden.hih

2008-10-06 @ 21:44:56
URL: http://selfishme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tänkte direkt på dig när jag kollade på matakuten igår. Alla "öststatskvinnor" i huckle...Undrar om de oxå har håriga ben?

2008-10-07 @ 10:21:58
Postat av: sandra

Grattis till jobbet, kul.

2008-10-08 @ 21:37:28
Postat av: Jessika!!

Lycka till med eran häll... Ni borde ju verkligen få reklamera den!!

2008-10-09 @ 11:53:36
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0