Vaa?? Blåser det ute?

Eyyy!!
Idag blåser det jävligt mycket!!!
Jag har "bunkrat" upp med vatten ifall att. Det räcker liksom att någon(läs; jimmy eller william) släpper en fis så går strömmen. Med andra ord så är vi strömlösa för jämnan.. Ha, ha. Fan vad jag är rolig.
Kan även meddela att det var himlans gött att börja jobba igen efter vård av sjukt barn.
Underbart. Jag har både saknat mitt jobb, mina arbetskollegor och det ögongodis jag ser med jämna mellanrum på jobb.
Ohh may gad, he´s so handsome!!!!

Snart är det lön och då ska det innhandlas julklappar för så mycket pengar har jag inte nu.
Det ska handlas till Elvira, Wilma och William.
Älskade underbara barn!!
Och eventuellt ska jag handla till mig själv med. Ja visst ska jag det. För jag är värd det. ALLTID!!


Love Mamma Kia & William!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0