Städa hela dagen lång..

..Det tycker jag inte är kul alls. Inte ett dugg. Men jag måste, måste måste!
Snart färdig. Sedan tidig eftermiddag ska jag och W köra J till personalfest. Så vi beger oss till mamma eftersom jag är en riktig fegis och inte vågar sova hemma själv.
Sedan imorgon ska vi på farsdagmiddag hos svärfar.. Me like. Massa god mat att feta i mig..
Jag älskar mat mer än livet?? Ha,ha.. överdrivet. Men man måste ju äta.
Det värsta med et är att vågen bara går neråt för tillfället. Varför? Inte vet jag, men på 2 veckor har jag tappat 4 kilo, och jag gillar det inte! Jag tycker att jag äter bra..(läs; chips, godis, skräpmat)
Så jag vill ju inte försvinna..
Skit samma.. Försvinna gör jag väl inte, men synd bara att mina nya tajta jeans inte är så tajta längre..

Nä nu ska jag moppa vidare för snart kommer pågarna hem..

Tjöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0