Pengar gör mig lycklig!

När jag började mitt nya jobb så hade jag en månads innestående lön. Vilket innebar att första månaden fick jag ingen.. Buhuuu.
Denna månaden får jag två löner för att jag blivit månadsanställd.
Gissa om det är gött. Så nu kan jag lägga undan pengar till min del av cypernresan. Oj,oj,oj.. Jag ska skratta mig lycklig hela vägen till banken. Och det ska handlas julklappar. Ja, jag är ingen fattiiglapp längre. Jag känner mig rik. Jag har pengar, jag kan leva gott. och jag ska på semester.
Och ja, ibland skänker jag en peng eller två till en uteliggare, eller till någon organisation så jag är ingen snål jävel. Så ska jag ju tänka på syrran min med. (hon sa det själv), så hon kan väl med få en peng eller två..

Tjejmiddag imorgon!! Me Like! Våra tjejmiddagar är så balla för det är med de ballaste brudarna jag känner. Ni vet.. tjejmaffian. Hi,hi..

Nu ska jag dega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0