ohh maj gad!

Vilken helg. Jag var ute och svirade med Sophia i lördags, och igår mådde jag kass.
Och jag längtade efter den normala vardagen då både jag och J jobbar och William går på dagis. Skönt, det är ju måndag imorgon och allt är som vanligt.

De heter väl Ropa inte hej... Klockan var väl en si så där halv tio. William vaknar hysterisk och det går inte få honom att sluta. Vi provar allt. Inklusive att hoppa i sängen som annars är så otroligt kul. Nä, vi fick åka till akuten i helsingborg för akuten i ängelholm stänger(?) klockan 22. Hur fan kan man stänga en akut? Ska inte den vara tillgänglig alltid.
Men iallafall så gick det hela på en kvart och vi fick en underbar läkare som konstaterade att han hade öroninflammation. Suck och lite till. Så idag är jag hemma igen med honom, men imorgon ska han på dagis!! Om allt går som det ska.. Skulle det mot förmodan inte göra det så har vi en plan B. Min Kära moder erbjöd sig att ta honom. Men det ska inte behövas.
Hoppas, hoppas, hoppas det blir en bra natt och att pencilinen gör sitt!

Mer uppdatering later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0