Jag har bestämt mig..

..att hålla William hemma hela julveckan och nyårsveckan. Det är för visso ett jädra pussel att lägga för att ordna barnvakt hit och dit. Men allt för att William ska slippa känna sig övergiven. Inte för att dagispersonalen struntar i onom utan för att varken jag eller William vet vilka dagisfröknarna är. Det är nog bäst så tycker jag.

Känns som om det var hundra år sedan jag skrev här..
Idag har jag varit på Väla med syrran och William och bränt en del pengar. Inhandlade lite kläder till W, julklappar.. och kläder till mig!!
Jag har en fullspäckad vecka framför mig med.. hujeda mig. Hur ska jag hinna??
Det ska scrappas, träna, personalfest, glöggkväll, storstädning, julklappsinslagning, meckas i hemmet och diverse.. men man är ju en supermamma så nog allt ska jag hinna..

Uppdaterar mer om mitt intressanta liv imorgon.

Bye the way.. William åkte på öroninflamation igen. Har säkert redan skrivit det men eftersom jag har minne som en guldfisk så skriver jag det igen. Jag kände igen skriket på natten och J fick vara hemma med honom, för jag kan icke vara hemma mer..

So long.. min säng kallar, men först en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0