Helt ensam..

William är det enda barnet från hans dagis som kommer vara på dagis julveckan och nyårsveckan.
Dessutom kommer ingen av den ordinarie personal att vara inne, och inte heller kommer de vara på det ordinarie dagiset. Det fick jag reda på idag, och paniken steg inom mig. Jag kan inte lämna honom på ett främmande dagis med främmande personal och främmande kompisar. Mitt hjärta skulle brista. Så imorgon ska jag försöka övertala min chef att få ta ut föräldraledigt ca två dagar och de andra dagarna ska mamma/syrran ha honom. Och J ska vara pappaledig två dagar.
Mitt lilla hjärta inte skulle jag lämna dig där helt ensam.

Älskade Du.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alex ska inte heller vara på dagis. Mina föräldrar är ändå lediga mellandagarna, å Mattias föräldrar ska ha honom..Så 23 dec går han halva dagen å sen går han inte till dagis förrän 8 januari..

Förstår hur du känner dej! Hoppas det löser sej med cheferna å allt!



KRAM

2008-11-27 @ 19:32:52
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt liten filur han är, min goe Willie!

2008-11-27 @ 20:27:22
Postat av: Jessika!!

Ja, fy vad hemskt... Hoppas INTE de e så på Alwins dagis. Måste kolla upp detta!



Kram

2008-11-28 @ 12:07:00
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sandra

Förstår din ångest.

Bus i ögonen lille William

2008-11-29 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0