Ännu en dag med en sjukling.

Idag är vi hemma..  Idag med.
Pluttas har 39 i feber, hängig, går mest och yrar och frågar efter pappa. Han sover nu. Fick klä på oss ordentligt med kläder och gå en sväng eftersom han inte somnar i sängen. Av med kläderna och ner i sängen när han somnat.
I natt drömde jag att jag försökte döda mitt eget barn, min William. Och jag mår skit dåligt över den drömmen. Jag lyckades inte döda honom, så jag tänkte då i drömmen att ja då får jag väl lika bra behålla honom. Usch. Hemska mamma. Mitt hjärtegryn.
Älskade plutt!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Haha! Riktigt sjuk dröm. Man kan ju må skumt hela dagen efter såna mardrömmar.



Klart man kan ge varm oboy till ett barn. Thé kan man oxå ge... De fick vi som rekommendation av läkaren när Alwin hade hosta.

2008-11-11 @ 12:07:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Anonym

Ja visst kan man ge o´boy!!!!!! Herre gud vem är hon att säga att man ej får göra det`??????

2008-11-11 @ 12:26:39
Postat av: Sophia

stackars liten, fortfarande hängig och sjuk... jag tror att din dröm kan hänga ihop med att jag pratade om farfar igår, du skulle ju aldrig kunna skada W. pussa på W från mig och ta't lugnt :)

2008-11-11 @ 15:32:01
Postat av: Jennie

Hemsk dröm!! Usch... Hoppas han kryar på sig snart! Nu kan du ju glo ihjäl dig på bilder på min sida! NÖJD!??! =)

2008-11-11 @ 21:25:25
URL: http://svendler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0