Åhh..

Williams pencilinkur ska ges även under lunchen. På dagis ger de inte pencilin till barnen, och jag förstår dem. Det innebär att han får vara hemma lite till.
Imorgon och på onsdag ska han vara hos mormor och på torsdag och fredag är det fortfarande oklart. Vi hade en teori om att J kunde sticka ifrån jobb och ge honom pencilinen. Han är ju frisk och kan gå på dagis. Och jag kan inte vara hemma en vecka till. Jag måste sköta mitt kök och servera mina kids mat och umgås med mina underbara jobbe kolleger. Jag håller på att bli idiot och pank här hemma. Hoppas J chef inte är ett sådant pucko att han inte kan få vabba med sin son. Skitstövel till chef. Och den här "snyggchefen" ( ja han är asläcker) har inga egna barn så han fattar väl inte sådana saker..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men ni kan väl ge honom dem direkt när ni hämtar honom? Jag har inte hemma mina barn för att de tar penicillin. De får en kur på morgonen och en när de hämtas. Även om de hämtas sent... Läkaren sa att det är helt ok att göra så bara de får sina tre kurer...

2008-11-17 @ 17:50:06
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch jobbigt med öroninflammation.

Vi har inte heller Anton hemma pga penicilin, det funkar att ge vid hämtning och sen sen kväll....

Lycka till!!!

2008-11-17 @ 21:49:10
Postat av: Renée

hej Kia! Var tog du vägen i lördags???

2008-11-18 @ 18:27:11
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0