Tala i gåtor??

Precis vad jag ska göra nu.. eller snarare skriva i gåtor.
Får se vem som tar åt sig den här "kritiken" då??

Där alkoholen åker in, åker vettet ut.. så sant, så sant.

Jag avundsjuk på henne?? Varför det? Ja har ju allt!

JAA, det finns en anledning till varför jag är så förbaskat sur hela tiden.. Läs lite mellan raderna tack.

Vaaa? Ska du verkligen jobba så mycket?

Just nu är jag arg, sårad, förbannad.. och ja?? Hur fan skulle du känna dig om du inom loppet av en halvtimme fick höra.. att du var en bitch, ett surt drägg eller att du skulle shut the fuck up!??

Kunde kanske varit sämre, men nä.. inte just nu. Och nu ska det bli jävligt underbart att få sova!

Fuck off.. nja, barnsligt kanske eller vuxet?? Vad fan vet jag?


image23
Älskade, underbara William. Utan dig skulle jag aldrig vara hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0