PiperCake??

Vad i helskotta heter pepparkaka på engelska?? Pipercake???

Sil, sol, sol.. underbara sol. Försvinn ALDRIG från mitt liv!!
Shitty pom fritty.. fy fasiken vad jag gottar mig i solen, william med för den delan, han verkar ju stormtrivas!!!
Hoppas han gör det med så han inte bara "lurar" mig för att jag ska kunna njuta..
I Vilket fall som helst får han äta hur mycket glass han vill för han äter ingen varm mat alls när värmen trycker på, ingen gröt heller, bara massa fruktpure´, vatten, juice, glass och majskrokar... och ännu mer vatten!!

Helgen har verkligen varit hur fantastisk som helst. Jag och william har skött oss själv för det mesta. Pappa J har jobbat, byggt garage, börjat måla.. Och att jobba denna helgen för honom var ju gött. Och för mig med.. nu är vi ett steg närmre en ny soffa, och den är dyr, men vi har bestämt oss för att inte ta den på varken kredit, ikeakort eller något sånt. Den ska betalas med riktiga synliga pengar. Vi hatar krediter, eftersom vi var tvungen att ta det förra sommaren då både kyl, frys och tvättmaskin pajade exakt samtidigt.. För jävligt.

Veckan som kommer består av det vanliga: Bjuv, kyrkis, familjecentralen, mamma, lek, bus, äta, sova, städa.. och en ny grej på min lista är min nya "favve" hobby...träna.. Me like.. spinning, tantjympa!!!


Städningen måste jag fått från mamma, för inte f*n är det från pappa!!


Springa är ju min favoritsyssla nu för tiden, mamma måste säga till mig att jag inte ska springa.


Bada, det har jag gjort flitigt denna helgen..


Dansa och sjunga älskar jag.. Helst ska jag ratta på knapparna själv och få bestämma hur högt ljudet ska vara.


Efter en hård festmåltid med makaroner och korv..


...kunde det inte sluta annat än såhär.


Mobror Robin var här och fick inte spela guitarr hero ifred iallafall.

Sist men inte minst..
Min superheta, underbara, älskade mamma!!!



Kommentarer
Postat av: Sofi

gingerbread heter det!

2008-05-12 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0