Hallå...eko,eko,eko..

Ungefär så ser det ut i våran kyl nu. Ja förrutom, smör, mjölk, öl och mineralvatten!
Så efter min träning idag ska jag handla, för i helgen får vi besök, och givetvis ska det finnas mat(?)

Lillkillen sover nu efter en "trälig" kväll/natt.. plus att han vaknade astidigt!

Vi var som sagt på akuten och de sa att det inte var någonting.. skitkräkläkare!!!

För när mamma hade honom i tisdags så var de nere på familjecentralen och då gick mamma in till bvc tanten och då hade han virus. Prickig på hela kroppen, tre nya tänder på g! Så What?? Det var ingenting?? Jag hatar läkare!

Iallafall har jag börjat jobba och det är så skönt, och jag saknar lillkillen hela tiden. Och då är det bara varannan helg jag ska jobba. Hur ska det gå när han börjar på dagis??

Lite bilder från veckan!!


Wilma hade picknick när jag hämtade henne från dagis


William gungar..*me Like*


Kalas för farfar och emma.


En sjuk william dricker smoothie.


Myser, bajsar och nästan sover!


Geggamojja är ju gött!


Såhär roar sig syrran hos oss.


William med kläderna på i poolen??!

So long!!



Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hehe! Här e det med eko i kylen... Men de e ju sååå tråkigt att handla... =(

Hur gammal är William nu?

2008-05-29 @ 10:07:18
Postat av: Sofi

Får man inte köra bil så funkar det lika bra med åkgäsklippare!!

2008-05-29 @ 11:39:56
URL: http://www.zofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0