Det ska va gött o leva..

Sol,sol,sol...We LIKE a lot!!
Idag har vi varit ute hela dagen.. jag(läs;jag) Har satt upp våran "nya" spalje(?).. helt själv.
Och hängt tvätt och hunnit scraapa ett födelsedags kort!

Nu sover lillkillen, jag sitter och dricker en kall cider och äter pepparchips. J jobbar och ikväll ska det degas. Förhoppningsvis äta en pizza. Med andra ord blir det lugnt, det har lixom ändå varit high life hela dagen i trädgården.. William har varit jätteduktig och hjälpt mig att mecka. Fast han välte ut alla tusen skruvar på gräsmattan, smakade på dem, slickade på dem, lekte med geggamojja och sprang runt. Så han är trött, trött, trött!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: mimmi

duktigt! :)

2008-05-30 @ 16:11:59
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0