Det kommer flera...

...Tänder!!!
Tror jag iallafall. För han är sååå otroligt gnällig.
Jag känner ju min William som en glad, sprallig kille. Nu vill han bli buren, han vill inget.. jo äta lite grann, men oj oj oj vad han är gnällig. Han har sovit mellan oss 2 nätter i rad för att han gnäller även på natten. Stackars liten.

Iallafall så är det bara jag och william denna veckan. Pappa J har asmycket att göra och imorgon ska han till emmaboda och ställa ut bilen, jag och william ska på trädcermoni. Alla barn som föddes på helsingbors bb 07 fick en fråga ifall de ville ha ett träd planterat. En ny skog ska det bli. Ohh yes. Klart att vi vill det. Så imorgon följer förhoppningsvis C & S med dit.

Annars ska vi bara slappa och mysa. Hela helgen. Kanske hinns med lite "hemmagöra" med.
Fast idag ska jag ta med mig svärmor till ekets golfbana.. Vi ska dock ej golfa, utan jag ska på typ "anställningsintervju"?? Ska förhoppningsvis jobba där varannan helg i sommar. Vemodigt?? Självklart!! Men skoj ska det bli. Varannan helg blir lagom eftersom jag inte kan vara utan william allt för länge, det får vänta tills det riktiga jobbet börjar och då det även är dagistajm!!


Jag kör wilmas dockvagn hos mormor. Skoj!


Is This shit boring.. or What??!


Mumsar på glass hemma hos E & W.


Bäst att ligga ner och äta glassen!


Glass, glass i stora lass.


Ceazy Mothers


Undra vem denna bruttan brås på?


Sommarfötter.

See You all Foks!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag fick höra att det inte var lönt att skicka in papprena om träden eftersom det bara gällde boende i helsingborgs kommun...eller läste jag det i tidningen???

2008-05-16 @ 09:37:33
Postat av: Sofi

Vilka godingar!

2008-05-16 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0