Alla är vi barn i början!

Ikväll ska jag,jag,jag.. på scrapkväll i bjuv. Och jag känner mig som en vilsen nybörjare, det tar tid, det finns ingen inspiration och ja.. jag har inte de saker jag vill ha. Det kostar nämligen multimycketpengarsomjagintehar.
För jag är mammaledig och mina pengar går till allt annat utom detta.

Men, ja det finns ett men. Jag börjar jobba på söndag, ska jobba varannan helg, och givetvis vet jag vart de pengarna kommer hamna.. De ska fylla min saknad efter nya scrapgrejor. Min syster visade en blogg om en tjej som lagt ut bilder på hennes scraprum. Jag vill ha!!! Jag vill ha!!
Men jag får inte, för vi har inget "extra" rum här hemma. Jag får göra om min datahörna istället eftersom jag istället har en bärbardata som jag kan kånka runt på istället..

Lilleman är aspipig!! Tänder till höger och vänster.. Och idag ska han på ett årskontroll och då även vaccineras, och kommer säkerligen bli ännu pipigare. Men denna underbara pipiga unge.. I Löööve him!
När han somnat igår kunde jag inte hålla mina mammatårar tillbaks, det föll ett par ner för mina kinder när jag låg där och beundrade vårat mästeverk! Kan det finnas ett sånt fint barn? Kan man älska någon annan så mycket som man älskar honom?
Sentimental?? Yes i am!

Mamma, wilma och elvira har varit här hela förmiddagen och lekt.. Skojigt!!
Och imorgon ska jag och william till bjuv och stanna tills på lördag för mamma ska ha william fredagkväll då jag ska på tjejmiddag, och läs och häpna!!! Dricka vin.. utan att behöva köra hem för jag kan ta bussen, tåget eller bli hämtad. Underbart eller!!

Some pics!

Såhär såg det ut utanför vårat hus igår.. Spooky!

William myser i våran nya soffa.. det första han gjorde i den var att kissa. Shit happens.

Älskar att visa upp sina "gaddar".

Busar med mormor!

Tagen på bar gärning!

image29
Adios Amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0