Ny Trend I Huset?!

I morse bestämde sig william för att sova ända till halv 8..What?? Sa en utvilad morsa när hon kollade på klockan.
Snälla... låt detta vara bestående. Då blir jag lycklig..

 Här kommer en bild på min underbara älskade william.. *älska*

Och påsken var bara lixom som en påsk ska vara antar jag?? Kanske ska engagera mig lite mer när william förstår lite mer.. men denna påsken pallade jag inte!

Vi for till bjuvet i tisdags. var annars??
Gick på familjecentralen, busade, åt, fikade, busade lite till.
Onsdagen visade sig vara tokmycket snö! Så tillsammans med syrran och kidsen bar det av till bjuvs största backe. Och det må ni tro, att det älskade william verkligen. Förrutm att schyssta morsan inte hann fånga honom när han med huvudet först störtdök rakt ner i snön.. ett litet pip och sedan var han glad igen och ville åka ännu mer.. Visst. En stund till blev det, sedan bar det av till syrran för ännu mer lek..

 Det var super att få åka fort med Wilma.

 Och visst var det kallt..

 Men jädrans vad lycklig han var..

Vi bestämde oss för att stanna en natt i "the big city".. för vi åkte till V,A & V.. Där bjöds det på mat och lek.. Skoj!! Men efter mycket stim och stoj var det dags att bege sig till mamma, william var typ astrött och behövde verkligen få sin skönhetssömn. Sagt och gjort. Han somnade som en stock och jag kunde sitta och asböla framför Barnmorskorna på tv2. Så underbart program och jag kommer sitta bänkad varje onsdag klockan 21.

För övrigt så har kusin Wilma lärt sig cykla.. utan stödhjul. *duktiga tjejen*. Tror ni sofi är stolt nu?? Japps, jag med. För jag är ju faktiskt hennes moster!!

 Så nu går det undan..

Måste köpa en gunga att ha i trädgården här hemma för william älskar ju att gunga, leka ute, sitta och pilla på marken och allt man kan göra utomhus.. Kanske därför jag vill ha honom på utedagis?

 Skoj.. men det är wilma som puttar på och hon är ju idolen..

 Sitta ute och få känna på sten.. spännande.

Det badades även i tisdags.. alltså, i mammas badkar. Och alla tre kidsen badade. Vad som saknas är en halkmatta, för både elvira och william åkte runt som gud vet vad..

 Visst är dom söta!!!

Ikväll ska jag och william tillbringa kvällen hos mamma för J ska ut med min "styvpappa", hans bror och min lillebror. De ska tura. Så vi stannar där inatt eftersom jag ska hämta fullegubbarna inatt.
Men nästa helg. Då är det jag som ska ut.. och då ska jag vara full.


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hej! Städsetet kommer från Lidl(!).... =)

2008-04-01 @ 18:05:52
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0