Älskade du..

Min sambo är verkligen mitt allt.. tillsammans med min son.
Vi har stunder då det "brinner i knutarna".. det vill säga, då vi inte kommer överrens om ovesentliga ting. Men han är mitt allt, och jag VET att han gör allt för mig och William. Och det är ett under att han står ut med mitt humör som oftast är som en berg och dalbana. Men Jag älskar honom.. Och jag är evigt tacksam för allt han gör för oss. Han jobbar för att vi ska ha en bra ekonomi, han fixar och donar hemma. Med allt.
Just nu bygger han en helt underbar garderob till oss.. med skjutdörrar, massa hyllor, massa lådor. Han är en händig man. Som jag aldrig kommer släppa..
Vi är en underbar familj på tre. Och den familjen ska bli fyra inom ett par år.. för visst ska William få ett syskon i framtiden.. Men först ska han få ha sin mamma och pappa för sig själv ett par år..

Tjing..

Jimmy.. Jag älskar dig!! Och jag älskar William.. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för adressen!
Bra bloggat som vanligt =)

2008-03-23 @ 15:47:30
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0