Nobody puts baby in a corner...

Precis som rubriken lyder.. aight??

Som vanligt har hekgen varit både händelserik och inte händelserik.. Igår var vi ju på loppis, en viss sambo staplade in genom dörren inatt, ganska så full, vaknade sådär segigt bakis. Vilken tur jag har att jag mådde supergrejt imorse=))

Men sedan hände något.. Måste vara vädret!!! Med jämna mellanrum har jag och william haft astråkigt!! Men mest skitkul egentligen..

Min svåger o kussarna kom på besök idag.. Kul, för syrran låg hemma sådär seg antar jag. Barnen busade och åt glass..


Men innan dess låg J sleten där uppe i sovrummet, jag försökte städa och william gick bärsäkragång(stavning?).. Och det såg ut såhär..(strykbrädet vid trappen aggerar för tillfället grind då williams absoluta favvohobby är att gå i trappen, utan varken koll på armar o ben)..



Det hela slutade med att J fick ta William en tur i vagnen.. skönt för mig som hann städa utan barn som sliter och drar i allt.. Och dessutom fick han öppnat skåpet till våra sopor och slet ut kaffefilter med gammalt kaffe i sådär vart kaffe på hela golvet..

Sedan har Farfar varit här idag och sparkat J i röven eftersom han själv har så svårt att komma igång. Tack farfar!!

Framåt småtimmarna kom Mamma och Lasse och C, då grillade vi och williamm käkade massor med majs.. så det lär väl bli majsbajs tror jag!!!
Mormor och William.., denna gången kissade han iallafall inte på henne..


Sweet Dreams...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0