Murre murr.. kan man säga så?

.. Rubriken har faktiskt inget med inlägget att göra!

Jag har bestämt vad vi ska göra med vårat hem. Vintage,vintage,vintage..

Japps, det blir massor. Jag ska bege mig ut på loppisar tänkte jag, det ska bytas ut i köket, tapseras om i köket, trappan ska målas, kommoden och byrån ska göras om och det ska sys! Härligt. Jag vill bara bli mer kreativ...

Hur jävla lätt är det lixom att ta hand om en gubbe, en william, hinna ta hand om hem, scrappa, och samtidigt vara kreativ??

Hur får man ihop det??

Some nice pics!

Alltså, william "fastnade" liksom i möllan i hembyggdsparken, askul tyckte han.



Underbara Wilma.

Tokstollan Elvira.



Suckers!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0