Mmmm.. ingen bra rubrik??

Nu ikväll var jag på kurs. Första hjälpen för barn.. Så givande, och så viktigt att kunna. Och nu ska jag strax sova för jag är svintrött och vet inte hur natten blir eftersom förra natten var skit, men william har varit relativt pigg idag..

Fick snusa lite på M bebis M en stund med, kan man bli mer sugen på en liten till eller?? Men nja, det räcker med william ett tag till.

Imorgon ska jag träffa I, hon är nere från El Stockholmo.. och vartenda gång hon varit nere och vi skullat ses så har william varit kass, så även denna gång. Men I kommer hit här hemma och då får hon träffa william med.. och se mitt place. Som för övrigt står på min göra om lista... I sommar ska jag göra om massor här hemma. Men bara med en massa nya växter, prylar och sånt. Kanske en och en annan ny tavla.. Lite nya gardiner med, ett sängöverkasst.

Ja, you name it!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0