midsommarafton..

.. ja vad säger man om denna dagen. Jag ska först städa, sedan ska jag och william iväg och dansa runt midsommarstången, och vad J ska göra då vet jag inte. Helst hade jag velat ha med honom, men tror inte han är intresserad. Sedan ska vi bort.. Ja, vi ska inte vara hemma. Vi är bjudna till williams farmor och farfar.
Och det blir lugnt, eller nja, det är min tur att få "festa" till det så en och en annan cider lär det bli för min del. Hela lördagen ska tillbringas med att tvätta och packas inför vår semester på öland.

Jag längtar!!!!!

Jag ska ha så jävla roligt och jag ska njuta av min semester med william, mamma, sofi, elvira, wilma, M & L..

kisses!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Kia!!

Jag längtar också till denna lillsemester ska bli jätte trevligt.

Hoppas att SOLEN lyser på oss hela tiden för det är vi värda eller hur??

Sen får man uppleva en liten William som fyller 1år :)ska bli skoj.

Ha en skön midsommar kram madeleine

2008-06-19 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0